Wednesday, May 18, 2011

awak!

awak, awak taw tak sabtu lepas hujan lebat sangat.
petir pown kuat sangat.
saye takut sangat and cry tanpa sebab.
atau mungkin saya cry untuk banyak sebab.
saya dah lama tak cry macam tu awak.
saya rase time tu saya perlukan 'semua orang'.
semua orang terutama awak!
saya tak tahu nak buat apa time tu awak.
saya belek belek no awak kat fone saye.
t a p i . . .
saye tertanye tanye. nak text awak atau tidak.
saya. . . saya tak taw ape perlu saya buat awak.
at last, 'don't be sad' jadi peneman saya.

lagi, kucing saya si milo tu dah berapa hari moody.
susah betol nk suroh die makan.
naseb baek ade ubat. bagi ubat tu, then die ade jugak makan walaupun sikit.
kucing saye lagi satu tu si panjang. die macam tak sehat pulak hari nie.
esok dah larr saye nak tinggalkan rumah.
nak tinggalkan kucing kucing saye tu.
risaw larr pulak nak tinggalkan.
dorang macam tak sehat skang nie.
nanti tak der orang nak jage =(

awak, esok saye akan away wat sementara waktu.
ade tugas and tanggungjawab yang perlu saya buat.
ye larr. bak kate pepatah, hidup perlu diteruskan.
tapi saye tak tahu kenapa awak.
saye tak tahu kenapa kali nie saya tak der kekuatan langsung.
saya rase tersangat lemah.
mungkin awak dah semakin busy.
mungkin awak dah tak peduli.
mungkin awak dah semakin jaoh.
saye tak kuat awak =(
dulu 'bila pintu hati terbuka' yang menjadi peneman saye.
sekarang nie pula 'don't be sad' yang menjadi peneman saya.
saye tak tahu sampai bile saya perlu bergantung pada dua tajuk itu awak.
saye cuma rase, saye perlukan awak.

maaf! kalaw awak tak suka saya macam nie.
tapi saya belom cukup kuat untuk pendam semuanya sendiri awak.
mungkin awak bukan seol gong chan saye.
atau mungkin awak bukan yoon ji hoo saye.
and mungkin awak juga bukan shin woo saye.
tapi cukup larr kalaw awak sudi jadi jeremy saye.
jeremy yang boleh buat orang lain ketawa walaupun dia sendiri sedih.
jeremy yang sentiasa ketawa dan senyum.

awak, boleh tak awak jadi yoon ji hoo saye?
ataw jadi shin woo saye?
ji hoo baik.
tiap kali gu jun pyo wat geum jan di sedey, ji hoo mesti ade happykan jan di.
tiap kali jun pyo tinggalkan jan di, ji hoo tetap ade di sisi jan di.
tiap kali jun pyo wat air mata jan di jatuh, ji hoo mesti ade untuk lapkan air mate tu.
tiap kali jun pyo hilang ntah ke mana, ji hoo tetap setia teman jan di.

tapi saya hanya nurasyikin.
saye bukan jan di.
saya mesti taw di mana saya berpijak.

bhasya! chaiyo chaiyo!

No comments: