Friday, July 8, 2011

Genting oh! Genting.

Memandangkan aku dah lame sangat tak update blog aku nie, aku nak jugak larr share serba sedikit life aku kat Genting tu. so kat sini aku citer secare ringkas kayh.

nie picture time aku naik untuk interview mula mula dulu.


nie pulak picture time dalam training class. nak keje Genting kene ade training dulu.

nie pulak kerja group kitorang.

nie larr meje kat bilik aku. nie picture time mule mule sampai aritu.
nie katil aku kat Genting. of coz larr tak se-best mcm kat rumah kan. yg best nye coz sejukkkkkk! tak payah kipas or air cond. neutral!

nie deparment aku nye logo.

nie pulak picture tuan punye blog yg slalu makan tapaw kat bilik.

tu larr sedikit sebanyak picture yang aku boleh kongsikan ngan korang. mungkin ade lagi picture and cerita pasal life aku kat atas tu yang bakal menyusul. tapi for sure on the next entry larr kan. banyak sebenarnye citer yang aku bole and nak share. cume mase and mood jew tak mengizinkan. tapi i'Allah aku akan upload and update sikit sikit oke.

so, esok aku nak naik Genting balik dah. esok keje dah. aduhhh! shift petang larr lepas naik cuti. kadang kadang best jugak shift petang. so, aku akan tinggalkan dunia maya aku untuk tiga(3) minggu. coz aku rase tak nak bawak laptop and broadband aku tu. coz biasenye lepas balik keje sekarang nie aku semakin malas untuk on laptop. penat babe keje! balik jew, makan, mandi, solat, iron uniform and setel sume yg patut. lepas tu aku terus tdow. so, dah tak der time untuk on laptop. so, aku akan connect balik ngan korang lagi (3) minggu dari sekarang oke.

pada sayang(s) aku sume, take care. anythng find me direct to my number oke. balik cuti nanti aku online balik ye. take care and yang penting jangan lupe aku taw! gonna mish you guys!

- S A Y O N A R A -

No comments: